Zwroty i reklamacje
Cześć!
Zamówione produkty nie przypadły Ci do gustu? Nie ma problemu, w naszym sklepie masz 14 lub nawet 90 dni (w przypadku produktów sygnowanych marką „Paris Perfumes” na odstąpienie od umowy.
Jak dokonać zwrotu w kilku, prostych krokach?
- Masz 14 dni na powiadomienie nas o odstąpieniu od umowy, czyli o chęci zwrotu zakupionych produktów.
- W przypadku zwrotu produktów sygnowanych marką „Paris Perfumes” masz, aż 90 dni na powiadomienie nas o odstąpieniu od umowy.
- Informację o chęci zwrotu zakupionych produktów możesz do nas przesłać w dowolny wybrany przez Ciebie sposób, np.:
- pisemnie na adres: Paris Cosmetics, ul. Leśna 44, 32-332 Bukowno;
- w formie elektronicznej na adres: kontakt@paryskie-perfumy.pl;
- lub telefonicznie pod numerem: 729 782 720.
- W ciągu 14 dni od poinformowania nas o zwrocie, odeślij na swój koszt zwracane towary na adres: Paris Cosmetics, ul. Leśna 44, 32-332 Bukowno. Dołącz do paczki formularz zwrotu, możesz na przykład wypełnić ten formularz. Pamiętaj o zapakowaniu towaru w bezpieczny sposób, by uchronić go przed uszkodzeniem w transporcie. Będzie nam miło, gdy wykorzystasz oryginalne zabezpieczenia produktów.
- W celu odesłania produktu możesz również skorzystać z usługi Szybkich Zwrotów oferowanych przez Inpost, która może Ci ułatwić i przyśpieszyć nadanie paczki. Dokładnie informacje o tym jak skorzystać z tego sposobu zwrotów produktów znajdziesz pod tym adresem: https://inpost.pl/szybkie-zwroty.
- Oddamy Ci pieniądze w ciągu 14 dni od dnia Twojej rezygnacji. Ze zwrotem środków możemy wstrzymać się do momentu, gdy otrzymamy od Ciebie produkt lub dowód jego odesłania.
- Produkty sprzedawane na indywidualne zamówienia klienta nie podlegają zwrotowi.
- Produkty sprzedawane w zapieczętowanych opakowaniach nie podlegają zwrotowi jeśli zostały odpieczętowane przez Klienta. Zwrot może też zostać przez Nas nieuznany, jeśli okaże się, że produkty były przechowywane niezgodnie z zaleceniami co wpłynęło na ich właściwości.
Chcesz dowiedzieć się więcej o procedurze zwrotów? Zapoznaj się z naszą Polityką Zwrotów w pełnej wersji, którą znajdziesz w naszym Regulaminie.
W razie pytań, napisz na nasz adres: kontakt@paryskie-perfumy.pl – z pewnością Ci pomożemy.
Jak dokonać reklamacji w naszym sklepie?
- Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:
- pisemnie na adres: Paris Cosmetics, ul. Leśna 44, 32-332 Bukowno;
- w formie elektronicznej na adres: kontakt@paryskie-perfumy.pl;
- lub telefonicznie pod numerem: 729 782 720.
- Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to nam i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji.
W tym celu Możesz skorzystać z naszego formularza reklamacji. - Odpowiemy na Twoją reklamację najszybciej, jak będzie to możliwe, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.
Chcesz dowiedzieć się więcej o procedurze reklamacji? Zapoznaj się z naszym Regulaminem.