Zwroty i reklamacje

Cześć! 

Zamówione produkty nie przypadły Ci do gustu? Nie ma problemu, w naszym sklepie masz 14 lub nawet 90 dni (w przypadku produktów sygnowanych marką „Paris Perfumes” na odstąpienie od umowy.

Jak dokonać zwrotu w kilku, prostych krokach?

  1. Masz 14 dni na powiadomienie nas o odstąpieniu od umowy, czyli o chęci zwrotu zakupionych produktów. 
  2. W przypadku zwrotu produktów sygnowanych marką „Paris Perfumes” masz, aż 90 dni na powiadomienie nas o odstąpieniu od umowy.
  3. Informację o chęci zwrotu zakupionych produktów możesz do nas przesłać w dowolny wybrany przez Ciebie sposób, np.:
    1. pisemnie na adres: Paris Cosmetics, ul. Leśna 44, 32-332 Bukowno;
    2. w formie elektronicznej na adres: kontakt@paryskie-perfumy.pl;
    3. lub telefonicznie pod numerem: 729 782 720.
  4. W ciągu 14 dni od poinformowania nas o zwrocie, odeślij na swój koszt zwracane towary na adres: Paris Cosmetics, ul. Leśna 44, 32-332 Bukowno. Dołącz do paczki formularz zwrotu, możesz na przykład wypełnić ten formularz. Pamiętaj o zapakowaniu towaru w bezpieczny sposób, by uchronić go przed uszkodzeniem w transporcie. Będzie nam miło, gdy wykorzystasz oryginalne zabezpieczenia produktów. 
  5. W celu odesłania produktu możesz również skorzystać z usługi Szybkich Zwrotów oferowanych przez Inpost, która może Ci ułatwić i przyśpieszyć nadanie paczki. Dokładnie informacje o tym jak skorzystać z tego sposobu zwrotów produktów znajdziesz pod tym adresem: https://inpost.pl/szybkie-zwroty.
  6. Oddamy Ci pieniądze w ciągu 14 dni od dnia Twojej rezygnacji. Ze zwrotem środków możemy wstrzymać się do momentu, gdy otrzymamy od Ciebie produkt lub dowód jego odesłania. 
  7. Produkty sprzedawane na indywidualne zamówienia klienta nie podlegają zwrotowi. 
  8. Produkty sprzedawane w zapieczętowanych opakowaniach nie podlegają zwrotowi jeśli zostały odpieczętowane przez Klienta. Zwrot może też zostać przez Nas nieuznany, jeśli okaże się, że produkty były przechowywane niezgodnie z zaleceniami co wpłynęło na ich właściwości.  

Chcesz dowiedzieć się więcej o procedurze zwrotów? Zapoznaj się z naszą Polityką Zwrotów w pełnej wersji, którą znajdziesz w naszym Regulaminie. 

W razie pytań, napisz na nasz adres: kontakt@paryskie-perfumy.pl – z pewnością Ci pomożemy. 

Jak dokonać reklamacji w naszym sklepie?

  1. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:
    1. pisemnie na adres: Paris Cosmetics, ul. Leśna 44, 32-332 Bukowno;
    2. w formie elektronicznej na adres: kontakt@paryskie-perfumy.pl;
    3. lub telefonicznie pod numerem: 729 782 720.
  2. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to nam i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji.  
    W tym celu Możesz skorzystać z naszego formularza reklamacji.
  3. Odpowiemy na Twoją reklamację najszybciej, jak będzie to możliwe, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.

Chcesz dowiedzieć się więcej o procedurze reklamacji? Zapoznaj się z naszym Regulaminem.  

Zmieniamy się dla Ciebie.

To przyjemność móc przedstawić Ci nowy wygląd naszego sklepu

 

 

 

 

Pomóż nam go rozwijać, zgłaszając błędy przez czat w prawym dolnym rogu strony.

 

Każdy, kto znajdzie i zgłosi błąd, otrzyma nagrodę.
Dziękujemy i życzymy miłych zakupów.