Darmowa dostawa od 200 zł

Promocja z okazji Black Friday - 4 szt za 1gr !

1 szt2 szt3 szt4 szt za 1gr
Darmowa dostawa od 200zł!
Black Friday - 4-ta szt. za 1 grosz!

1 szt.

2 szt.

3 szt.

4 szt. za 1 grosz

5 szt.

6 szt.

7 szt.

8 szt. za 1 grosz

Zwroty i reklamacje

Dzień dobry,
zamówione produkty nie przypadły Państwu do gustu? Nie ma problemu, w naszym sklepie mają Państwo 14 lub nawet 90 dni (w przypadku produktów sygnowanych marką „Paris Perfumes” na odstąpienie od umowy.

Jak dokonać zwrotu w kilku, prostych krokach?

  1. Klient ma 14 dni na powiadomienie nas o odstąpieniu od umowy, czyli o chęci zwrotu zakupionych produktów.
  2. W przypadku zwrotu produktów sygnowanych marką „Paris Perfumes” Klient ma aż 90 dni na powiadomienie nas o odstąpieniu od umowy.
  3. Informację o chęci zwrotu zakupionych produktów Klient może do nas przesłać w dowolny wybrany sposób, np.:
    1. pisemnie na adres: Paris Cosmetics, ul. Leśna 44, 32-332 Bukowno;
    2. w formie elektronicznej na adres: kontakt@paryskie.pl;
    3. lub telefonicznie pod numerem: +48 32 441 26 05 lub +48 732 082 439.
  4. W ciągu 14 dni od poinformowania nas o zwrocie, prosimy o odesłanie na swój koszt zwracane towary na adres: Paris Cosmetics, ul. Leśna 44, 32-332 Bukowno. Prosimy o dołączenie do paczki formularzu zwrotu- można na przykład wypełnić ten formularz. Pamiętaj o zapakowaniu towaru w bezpieczny sposób, by uchronić go przed uszkodzeniem w transporcie. Będzie nam miło, gdy zostanie wykorzystane oryginalne zabezpieczenie produktów. Nie przyjmujemy paczek zwrotnych wysłanych do paczkomatu lub za pobraniem na nasz adres firmy.
  5. W celu odesłania produktu Klient może również skorzystać z usługi Szybkich Zwrotów oferowanych przez Inpost, która może ułatwić i przyśpieszyć nadanie paczki. Dokładnie informacje o tym, jak skorzystać z tego sposobu zwrotów produktów znajduje się pod adresem: https://inpost.pl/szybkie-zwroty.
  6. Pieniądze zwrócimy w ciągu 14 dni od dnia przesłania rezygnacji. Ze zwrotem środków wstrzymamy się do momentu, gdy otrzymamy odesłany produkt lub dowód jego odesłania.
  7. Produkty sprzedawane na indywidualne zamówienia klienta nie podlegają zwrotowi.
  8. Produkty sprzedawane w zapieczętowanych opakowaniach nie podlegają zwrotowi jeśli zostały odpieczętowane przez Klienta. Zwrot może też zostać przez Nas nieuznany, jeśli okaże się, że produkty były przechowywane niezgodnie z zaleceniami co wpłynęło na ich właściwości.

Więcej na temat zwrotów znajduje się w Polityce Zwrotów w Regulaminie.

W przypadku pytań lub wątpliwości, prosimy o kontakt: kontakt@paryskie.pl – z przyjemnością pomożemy.

Jak dokonać reklamacji w naszym sklepie?

  1. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:
    1. pisemnie na adres: Paris Cosmetics, ul. Leśna 44, 32-332 Bukowno;
    2. w formie elektronicznej na adres: kontakt@paryskie.pl;
    3. lub telefonicznie pod numerem: +48 32 441 26 05 lub +48 732 082 439.
  2. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to nam i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji.
    W tym celu można skorzystać z formularza reklamacji.
  3. Odpowiemy na reklamację najszybciej, jak będzie to możliwe, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.

Aby uzyskać więcej informacji, zachęcamy do zapoznania się z naszym Regulaminem.