Zwroty i reklamacje
Dzień dobry,
zamówione produkty nie przypadły Państwu do gustu? Nie ma problemu, w naszym sklepie mają Państwo 14 lub nawet 90 dni (w przypadku produktów sygnowanych marką „Paris Perfumes” na odstąpienie od umowy.
Jak dokonać zwrotu w kilku, prostych krokach?
- Klient ma 14 dni na powiadomienie nas o odstąpieniu od umowy, czyli o chęci zwrotu zakupionych produktów.
- W przypadku zwrotu produktów sygnowanych marką „Paris Perfumes” Klient ma aż 90 dni na powiadomienie nas o odstąpieniu od umowy.
- Informację o chęci zwrotu zakupionych produktów Klient może do nas przesłać w dowolny wybrany sposób, np.:
- pisemnie na adres: Paris Cosmetics, ul. Leśna 44, 32-332 Bukowno;
- w formie elektronicznej na adres: kontakt@paryskie.pl;
- lub telefonicznie pod numerem: +48 32 441 26 05 lub +48 732 082 439.
- W ciągu 14 dni od poinformowania nas o zwrocie, prosimy o odesłanie na swój koszt zwracane towary na adres: Paris Cosmetics, ul. Leśna 44, 32-332 Bukowno. Prosimy o dołączenie do paczki formularzu zwrotu- można na przykład wypełnić ten formularz. Pamiętaj o zapakowaniu towaru w bezpieczny sposób, by uchronić go przed uszkodzeniem w transporcie. Będzie nam miło, gdy zostanie wykorzystane oryginalne zabezpieczenie produktów. Nie przyjmujemy paczek zwrotnych wysłanych do paczkomatu lub za pobraniem na nasz adres firmy.
- W celu odesłania produktu Klient może również skorzystać z usługi Szybkich Zwrotów oferowanych przez Inpost, która może ułatwić i przyśpieszyć nadanie paczki. Dokładnie informacje o tym, jak skorzystać z tego sposobu zwrotów produktów znajduje się pod adresem: https://inpost.pl/szybkie-zwroty.
- Pieniądze zwrócimy w ciągu 14 dni od dnia przesłania rezygnacji. Ze zwrotem środków wstrzymamy się do momentu, gdy otrzymamy odesłany produkt lub dowód jego odesłania.
- Produkty sprzedawane na indywidualne zamówienia klienta nie podlegają zwrotowi.
- Produkty sprzedawane w zapieczętowanych opakowaniach nie podlegają zwrotowi jeśli zostały odpieczętowane przez Klienta. Zwrot może też zostać przez Nas nieuznany, jeśli okaże się, że produkty były przechowywane niezgodnie z zaleceniami co wpłynęło na ich właściwości.
Więcej na temat zwrotów znajduje się w Polityce Zwrotów w Regulaminie.
W przypadku pytań lub wątpliwości, prosimy o kontakt: kontakt@paryskie.pl – z przyjemnością pomożemy.
Jak dokonać reklamacji w naszym sklepie?
- Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:
- pisemnie na adres: Paris Cosmetics, ul. Leśna 44, 32-332 Bukowno;
- w formie elektronicznej na adres: kontakt@paryskie.pl;
- lub telefonicznie pod numerem: +48 32 441 26 05 lub +48 732 082 439.
- Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to nam i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji.
W tym celu można skorzystać z formularza reklamacji. - Odpowiemy na reklamację najszybciej, jak będzie to możliwe, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.
Aby uzyskać więcej informacji, zachęcamy do zapoznania się z naszym Regulaminem.